• Bejelentkezés: H-P 8-18

• Telefon: +36 30 203 5653

• Rendelés: időpont alapján

Kell-e a fogászati gócokat kezelni?

• 2017-12-12
    Kell-e a fogászati gócokat kezelni?

Nagyon fontos, hiszen számos betegséget okozhat a szervezetünk bármelyik pontján, hiszen ez egy óriási baktérium halmaz ami az összes szervünkhöz eljuthat a keringésünk útján.

Általában elhalt szuvas fog, valamilyen kezeletlen probléma, de akár egy helytelen gyökérkezelés,  vagy gyulladt bölcsességfog is szerepelhet gócként.  Ez krónikus gyulladást okoz, ami legtöbbször teljesen fájdalommentes zajlik, és sokszor nem is sejtjük, hogy a testünk teljesen más részén kialakuló gond hátterében egy rossz fog állhat. Például fájdalmas ízületi problémák, hajhullás vagy csúnya bőrelváltozás csak néhàny a szàmos tünet közül. Fontos meggyőződni arról, hogy nincs fogászati góc a szájüregben, ezért javasoljuk a rendszeres fogászati szűrővizsgálatot, és ha szükséges akkor röntgen felvételt is javaslunk a rejtett problémák felfedezése miatt!

Kedves Páciensünk!

Tájékoztatjuk, hogy rendelőnk 2020.05.25.-től újra üzemel. A legfrissebb eljárási rend értelmében minden szükséges óvintézkedést megteszünk. Az újranyitás szigorú protokoll betartását kívánja meg mind pácienseink, mind munkatársaink részéről.

Rendelőnkben eddig is a legmagasabb szintű sterilitási protokollt alkalmaztuk, ezt kibővítettük a járványügyi előírásoknak megfelelően. Beszereztünk egy speciális levegő fertőtlenítő berendezést, ami többek között elpusztítja a Covid-19 vírust, illetve bármilyen más levegőbe kerülő baktériumot, vírust és gombát. Ezzel a berendezéssel, és a többi eszköz, illetve felület fertőtlenítő berendezésünkkel szeretnénk biztosítani, hogy biztonságos környezetben végezhessük a beavatkozásokat. Munkatársaink speciális védőruházatban fogják várni!

Öntől a következőket kérjük:

A sok előkészület, amit egészségünk megőrzése érdekében teszünk kicsit lassítja a folyamatot, de kérjük türelmét és közreműködését!

Read previous post:
Fogköztisztítás fontossága

A fogközök összességében az összes fogfelszínünk 35%-át teszik ki, tehát ha elmarad a fogközök megtisztítása az olyan mintha fogaink egyharmadát...