• Bejelentkezés: H-P 8-18

• Telefon: +36 30 203 5653

• Rendelés: időpont alapján

Fehér és egészséges fogak fogkő tisztítással – így fehérítsd mosolyod!

• 2015-10-12
    Fehér és egészséges fogak fogkő tisztítással – így fehérítsd mosolyod!

Mi a fogkő? Kemény, sárgás, barnás vagy szürkés árnyalatú lerakódás a fogakon, ami főként ásványi sókból, ételmaradékokból és bakteriális lerakódásokból épül fel. A megkeményedett  fogkő nem távolítható el már fogmosással, sőt folyamatos friss lerakódások keletkeznek a durva felszínén.

Veszélyes-e a fogkő?

Előidézhet:

• kellemetlen leheletet
    • fogak elszíneződését
    • ínygyulladást, ínysorvadást
    • implantátumok kilazulását

Hogyan távolítjuk el a fogkövet?

A megkeményedett fogkövet csak fogorvos tudja eltávolítani speciális eszközökkel. Ultrahangos depurátorral, illetve kézi eszközökkel porrá zúzzuk, lepattintjuk a fogkövet, majd egy polírozó kefével és pasztával simává és fehérebbé varázsoljuk a fogakat. Fájdalommentes beavatkozás.

Mikor javasoljuk a fogkő eltávolítást, mennyire tartós?

Mivel folyamatosan táplálkozunk, ezért folyamatosan képződik fogkő is a fogainkon. Általánosan hat havonta ajánlott megismételni a kezelést, de saját szájápolási  szokásainktól is függ .

Nagyszerű érzés, amikor fogaink felszíne simává és lerakódásoktól mentessé válik. Ínyünk megszabadul az alá és köré gyűlt baktériumoktól végre fellélegezhet, s újból védelme alá veheti a fogainkat. Rendszeres tisztítással megelőzhető a fogszuvasodás és az ínysorvadás is.

A Csúcsforma vendégei most minden megváltott havi fitnesz bérlet mellé kapnak egy 50%-os kedvezményre jogosító kupont a 12000 forint értékű fogkő eltávolítás és polírozás árából. Mely beváltható Dr Kiss Gabriella fogorvosnál, az Aranyklinikán. Bejelentkezés: 0630/2035653 Arany János utca 14

Kedves Páciensünk!

Tájékoztatjuk, hogy rendelőnk 2020.05.25.-től újra üzemel. A legfrissebb eljárási rend értelmében minden szükséges óvintézkedést megteszünk. Az újranyitás szigorú protokoll betartását kívánja meg mind pácienseink, mind munkatársaink részéről.

Rendelőnkben eddig is a legmagasabb szintű sterilitási protokollt alkalmaztuk, ezt kibővítettük a járványügyi előírásoknak megfelelően. Beszereztünk egy speciális levegő fertőtlenítő berendezést, ami többek között elpusztítja a Covid-19 vírust, illetve bármilyen más levegőbe kerülő baktériumot, vírust és gombát. Ezzel a berendezéssel, és a többi eszköz, illetve felület fertőtlenítő berendezésünkkel szeretnénk biztosítani, hogy biztonságos környezetben végezhessük a beavatkozásokat. Munkatársaink speciális védőruházatban fogják várni!

Öntől a következőket kérjük:

A sok előkészület, amit egészségünk megőrzése érdekében teszünk kicsit lassítja a folyamatot, de kérjük türelmét és közreműködését!